středa 22. října 2014

Yoga Inferno Level 1 s Jillian Michaels

Ahoj,
zrovna sedím na posteli, krásně vyřízená a s úsměvem.
Nedávno jsem narazila Yogu Inferno od Jillian a před pár minutami jsem dokončila Level 1.


Co k tomu říct: 
  • je zde mnoho pozic z jógy, u kterých se předpokládá, že je znáte
  • ne není to klasická jóga (ale kdo to od Jill čekal... a k tomu se to natočeno na poušti)
  • cviky jsou dynamické a plynule se přechází z jednoho do druhého
  • Během videa je cvičení postupně zaměřeno na jednu část těla (napřed mě pálily stehna, pak zadek, břicho a nakonec ručičky... uvidíme zítra)
  • jo a i když je to jóga - docela jsem si zahopsala
  • stejně jako v Ripped in 30 nebo 30 day shred a dalších je zde využité cardio, které v pravidelných intervalech opakováno běhěm cvičení
Célé cvičení jsem si užila, rychle to uteklo a rozhodně jsem se neflékala. Jen bych tomu úplně neříkala jóga... Na tu mi to přišlo moc rychlé. 

Takže příště Level 2?

Mějte se krásně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat