pátek 3. října 2014

Freddy z Bodyrock.tv - interview

Kdo se už nějakou dobu pohybuje v online světě fitness, tak ví co je to Bodyrock.tv. 

Já jsem Bodyrock začala sledovat asi v roce 2010, kdy hlavní přestavitelkou byla Zuzka Light. Vše natáčel její manžel, Freddy Light. Musím říct, že jsem si jejich workouty oblíbila a ráda jsem se ve vlog videích dozvěděla i něco o jejich životě. 

No a asi před 2 a půl lety se ti dva rozešli... Nikdo to nečekal a místo Zuzky se ve videích začali objevovat jiní.


Musím říct, že mi vážně chyběla a byla jsem strašně šťastná, když se na začátku roku 2012 vrátila.

Nevím kdy přesně, ale ješte ten rok napsal Freddy dost hrozný článek o Zuzce a jejich vztahu a to nebylo poprvé co na ni házel špínu... Zuzka na to reagovala na své nové stránce.

Dnes vyšlo nové interview s Freddym. Nevím, co si mám myslet.
Možná jsem trochu zaujatá a fandím Zuzce, ale Freddy si zde přivlatňuje všechny zásluhy ohledně Bodyrocku a jméno své bývalé manželky ani jednou nevysloví...

Kdo chce, může posoudit sám.

Nakonec mohu jen říct - jsem ráda, že se Zuzkou můžu cvičit i dnes a popřát jí jen to nejlepší do budoucna!

Mějte se krásně!

K.

1 komentář:

  1. Dobry den.kde by som našla ten članok,od fredyho,skor zo zvedavosti by som si ho precitala...fredy nieje sympaticky..ale zuzku mam rada .😊

    OdpovědětVymazat