pátek 24. října 2014

Total body workout s Cassie Ho

Ahoj!
Dnes jsem měla dost času a náladu na posilování, takže jsem si to užila (i když jsem v jednu chvíli litovala...).
Cvičení je zaměřené hlavně na zadek a břicho. Na nohy a ruce jsem samozřejmě nezapomněla.
Jak osvého dnešního trenéra jsem si vybrala usměvavou Cassie Ho.


Jdeme na to:
  1. Pumped Up Cardio Warm Up! (Easy, fun, at home workout) - rychlé a pro mě dost netradiční rozehřátí

  2. 5 Best Butt Exercises to Sculpt a Cute Booty - když už se blížil konec, říkala jsem si - pohooooda. Chyba - Rainbow butt mě dostal...

  3. Sculpted Legs in Skinny Leggings Workout - ty Elvisovy cviky byly nekonečný... stejně jako kroužky nohou ve vzduchu - nevydržela jsem. Ale příště už je pokořím!

  4. Applause Arms Workout - tak tohle byla taková zábavná vsuvka - ruce se mi ale slušně zahřály ;-)

  5. 10 Min Ab Sculpting Workout to Blast Belly Fat - no co na to říct... Mohlo to být horší... Mohla mi třeba rupnou žilka v mozku... Dala jsem to, i když o eleganci pohybů bych nemluvila....

  6. Protažení - zaměřené hlavně na nohy, zadek a břicho

 Myslím, že následky budou zítra velké, ale jak se říká:

Mějte se krásně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat