úterý 14. října 2014

35-ti minutové cvičení

Ahoj!

Po třech týdnech léčení, ležení a hektolitrech čaje - je to konečně tu! Můžu se zase pustit do cvičení!
Ale protože moje tělo si odvyklo na svou pravidelnou dávku pohybu, musím na něj jemně.

Dnes jsem se zaměřila hlavně na břicho a nohy a inspirovala jsem se na mých třech oblíbených youtube kanálech.
  1. Samozřejmě nesmí chybět rozehřátí a Zuzka má jedno super krátké: Warm Up Routine By Zuzka  
  2. Pokračování na blogilatesu: Fat Destroyer - BEST Cardio Workout  - skvělé kardio, zadek, stehna a břicho (mám ráda to propojení pohybu s hudbou, jde to pak mnohem snadněji)
  3. No a protože na nohy toho není snad nikdy dost - X HIT Daily a How to Get Legs like Jennifer Lawrence
  4. Zpátky ke Cassie Ho a jejímu cvičení na břicho: 5 Minute Ab Express Workout (upřímně, ona je snad ďábel co se týče břišáků! Ani jednou jsem neměla pocit, že bych to dávala, a na videu to vypadá tak SNADNĚ....)
  5. Se Zuzkou jsem začala a s ní taky skončím, ale oproti super rychlému rozehřátí, je protažení trochu delší, ale to nikdy není na škodu (aspoň se vám pak nestane, že se týden po brutálním abs cvičení nemůžete ani vysmrkat... Už to ale NIKDY neudělám) : Cool Down and Stretching Routine. 
K tomu všemu jsem stihla vypít asi litr a půl vody a parádně si zvednout náladu! Miluju endorfínky!

Mějte se krásně a cvičte!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat