neděle 2. listopadu 2014

Sobotní Workout

Ahoj!
Sice se spožděním, ale přece. Následky jsou znát a to hlavně horní polovina pláče, což u mě ale není nic zvláštního - mám prostě muší sílu...

Takže je to tady: 

  1. Warm Up Routine By Zuzka - moje oblíbená klasika, rychlé a přitom účinné
  2. 5 Minute Hot Body Workout! #14 - no... dalo mi to docela zabrat a zvládla jsem jeden a půl kola. Tady doporučuju si před cvičením vyzkoušet cviky - jinak se to nedá...
  3. 50 Burpees As Fast as Possible Challenge! - hmmm :-D no už jsem to chtěla zkusit minulý týden, ale nějak mi nikdy nezbyla po cvičení energie... Trvalo mi to 4:59. Rozhodně je co zlepšovat, ale jsem ráda, že jsem se procvičila k tomu padesátému angličáku...
  4. BeFit Bikini Body Pilates: Lean Legs Workout- Cassey Ho - jako vždy makačka.
  5. How to Lose Belly Fat: 5 Minute Abs - pro mě nejlepší abs cvičení na konec
  6. Protažení - zase v mé režii a poslední dobou si k tomu pustím nějaké video od Cassie - recepty, rady... Rychleji to uteče a nesnažím se to uchvátat.
Není to nic snadného a trvalo mi to se vším všudy asi 35 - 40 minut (prodloužila jsem si to tím vydýcháváním po 50 burpees...)


Mějte se krásně!

K. 

Žádné komentáře:

Okomentovat