neděle 23. listopadu 2014

Cvičení - co a s kým cvičit?

Ahoj!

Já nejraději cvičím doma.
Jak už jsem jednou psala, má to své výhody a nevýhody.
Někdy se bohužel stane, že už mě nebaví ten nebo ta trenérka a musím se poohlídnout jinde.

Mám tu pár typů na trenéry - jejich DVD, workouty nebo youtube kanály.
Důležité je, aby cvičení bavilo - někdy to znamená vyzkoušet něco nového.

 

DVD a workouty:


Jillian Michaels
  • 30 Day Shred
  • Ripped in 30
  • Body Revolution
  • Bun Tights
  • Hard Body
  • Kickbox Fast Fix
  • Killer Abs
  • 6 Week 6 Pack
  • Banish Fat Boost Metabolism
  • Cardio Kickbox
  • Shred It With Weighst Workout
  • Yoga Meltdown
  • Yoga Inferno
  • Trouble Zones 
 Bob Harper
  • Yoga for warriors and yoga abs
  • Beggener´s weight loss transformation + abs
  • Kettlebell cardio shred
  • Totally Ripped Core
  • Body Revolution Cardio Conditioning
  • Bobs Workout 1 and 2
  • Strength Beginner
  • Ultimate Cardio Body - Glute Challenge
 Shaun T
  • Insanity

Youtube:
  • Zuzka Light
  • Blogilates
  • BodyRock
  • FitnessBlender
  • GymRa
  • POPSUGAR Fitness
  • XHIT Daily
Během týdne jsem díky Zuzce dost pobavila - ve svém příspěvku zmínila cvičení, které běželo během osmdesátek v televizi - Cvičme v rytme. Rozhodně se ani na chvilku nezastaví, ale nikdy bych si tohle nedovolila cvičit bez krásného pestrobarevního cvičebního trikotu.


Mějte se krásně a užijte si neděli!

K. 

Žádné komentáře:

Okomentovat