čtvrtek 6. listopadu 2014

Pohodové cvičení na doma

Ahoj,
někdy prostě nemám náladu poletovat a poskakovat po bytě, proto jsem se si sestavila cvičení, u kterého se neulítám, ale přitom pěkně zahřeju svaly a protáhnu se.

No... Pohodové... Trochu jsem kecala... Muuuuuheheeee :-D

Tady na fešákovi je zvýrazněno, na co jsem se dnes zaměřila. Věřte nebo ne, ale mám pocit, že i by moje hýždě a bicepsy takhle svítí :-D




  1. Rebecca Louise Smith's Beginner Warm Up Routine
  2. Miley Cyrus Workout: Sexy Legs - můj oblíbený workout, ještě nezklamal
  3. 6 Min to a Sexy Booty! - novinka od Cassie Ho z Blogilates
  4. The Push Plank Challenge for Sexy Arms & Hard Core - no kliky se musí trénovat pořád, já dala 8 normálních a zbytek už jsem jela z kolenou, ale v tempu...
  5. Fitness - Ultimate Stretching Routine - vzpomínka na BodyRock.Tv, Zuzka svůj streching ani moc nezměnila...  
Mějte se krásně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat