středa 10. září 2014

The Biggest Loser Season 16

11. září (zííííííítra !!!!!!) odstartuje nová řada (už 16.) pořadu americké televize NBC - The Biggest Loser.
Nevím jak vy, ale já se těším :-) Mooooc!

Takže co nás čeká:
Letošními soutěžícími budou bývalí sportovci a bude jich celkem 20.
Tady jsou v plné kráse a pěknými tričky se svou aktuální váhou.


Co se týče trenérů - je tu změna. A upřímně pro mě ne moc pozitivní....
Letos Jillian Michael v Biggest Loseru neuvidíme šíleně křičet na soutěžící a dotáhnout je až za hranice jejich možností. :-(  ....chjo.... Ten její lehce zlomyslný smích mi bude chybět a i snaha porozumět a pomoc soutěžícím.

Ale díky bohu Bob Harper a Dolvett Quince zůstávájí. 




Protože je jich ale málo do počtu, jsou tu dva noví trenéři: Jessie Pavelka a Jennifer Widerstrom



V prvním díle nás jako vždy čeká výběr soutěžících a jejich přestavení a poté první trénink, který je dost brutální a to hlavně z důvodu, že soutěžící nejsou na podobné cvičení zvyklí.

Já jsem začala tuto show sledovat, když běžela 14. sezóna. Její vítězka Danni Allen mi byla sympatická a to hlavně svým úžasným nasazením a vytrvalostí - zbyla Jillian jako jediná v týmu a nakonec to společně dokázaly!

Její úžasná proměna - když tehdy vyšla na podium, vyrazila mi dech:


Zakončení 15. sezóny a její vítězka už tak úžasné nebyly... Rachel Frederickson loni svým vzhledem šokovala úplně všechny. Výraz Jillian a Boba mluví za vše:


Rachel v době vítězství vážila 105 liber - což je asi 48 kg.


Kdo ví jestli ji na tuto váhu dohnala touha po vítězství (přeci jen se hraje o balík peněz 250 000 dolarů, což je v přepočtu něco přes 5 milionů korun) nebo po dokonalé postavě. Nicméně dnes Rachel váží o 10 kilo více, takže je možné že za tou extrémní vyhoblostí byla snad jen touha po výhře. 

Minulé sezóny jsou buď na ulož.to stažení nebo na youtube ke shlédnutí.

Takže už zíííítra!











Mějte se krásně!
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat