úterý 16. září 2014

The Biggest Loser 1. díl

Musím říct, že mě první díl rozhodně nezklamal :-)
I když je pravda, že skoro celou první polovinu mi v hlavě vyskakovala jen jedna otázka: 
Kde je krucinál Bob?!

Nakonec, jak jistě vědí všichni, kdo to viděli, dopadlo to dobře a má dušička měla konečně klid. 


Bob Harper dostal úplně novou roli v celé show. Má na starost vypadlé finalisty, kteří dostali druhou šanci. Celý týden bude Bob trénovat dva soutěžící a na konci týdne se bude konat vážení, které pošle toho horšího domů. Každý týden zároveň přibyde jeden soutěžící, který vypadl v "hlavní" soutěži. Soutěžící, který vydrží všechny týdny, dostává šanci na to stát se jedním ze tří finalistů soutěže. 

Aby to bylo celé zajímavější, soutěžící v hlavním kempu o Bobovi a jeho tajném kempu nevědí. Jako skoro každý rok je čeká nemilé překvapení v podobě  příchodu další nečekané konkurence. 

Jak se Vám líbili noví trenéři? 
Já jsem byla mile překvapená, i přestože Jessie je opravdu fešák, více bodů u mě má Jennifer. 

První díl je ke stažení na uložto a informace o samotné souteži jsou k nalezení na oficiálních stránkách.

Mějte se krásně a užívejte dnešního krásného počasí!

K.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat