pátek 1. srpna 2014

První příspěvek

První otázka, která mě napadla:

Proč vůbec chci svůj blog?
No... Za poslední dobu jsem se toho hodně naučila a dozvěděla o zdravém životním stylu a cvičení a mám hroznou potřebu se o to s někým podělit :-)

Musím ale upozornit, že nejsem žádný odborník, spíš naopak. Mám pocit, že se každý den naučím něco nového, najdu nové stránky, nový recept nebo pro mě zcela neznánou potravinu.

Rozhodně se toho ale nebojím a ráda to vyzkouším a pokud přežiju... Dám vědět, jaké to bylo.

Teď něco o tom, co tu ode mě můžete čekat.

Už podle názvu to bude hlavně o cvičení, jídle a s tím spojenou zábavou, protože při mé velké nemotornosti to ani jinak než s humorem brát nejde. 

Aaaaa! Proto jsem zvolila takovou pěknou adresu, která mě dost vystihuje.

Od malička byla jsem brambora (nevím jestli to znáte -zakopnutí na rovné zemi, nečekané narážení do různých kusů nábytku, osob, zvířat, obrubníků, pouličních lamp... nikdo snad neměl tak často odřená kolena a tolik modřin jako já... ) a postupem času se ze mě stala fitness brambora.

Já bláhová si myslela, že se to zlepší. Však víte - větší rovnováha, pohybová zdatnost...
No nic... Modřiny a odřená kolena mám pořád, jen už jsou na vypracovanějších nohou :-D

Důležité je to NIKDY nevzdat a pokaždé, když upadnete se ZVEDNOUT a POKRAČOVAT!
Pro mě to dost často platí doslovně...

Mějte se krásně a užívejte léto!

K.

 






Žádné komentáře:

Okomentovat